Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, March 16, 2011

Sudah Terlepas?

Salam pagi Rabu.

Oooops..  Nombor 88888 di hit counter sudah terlepas.  Ada sesiapa yang dapat?

kakpah

20 comments:

kak long said...

alamak..terlopeh pandang...lopo la kakpah io...bru laie tu..ontah2 kaklong tak...hahaha!!!

lupekanje said...

acik kot....cuber kak pah check? hehehe

ibuintan said...

ala lupo gaklah kakpah.. tambahan pulak hit counter tu tesorok kat bawah nu

Kakzakie said...

Kakak rasa malam tadi kot....

ckLah said...

Cantik nombornya...

~ Cik Azz ~ said...

yeaaaa...

sey la tu....

hahaha...

Kek mano counter ehh, tak nampak pun... Ke Kak Pah sorang yoo yang nampak...

bujal X said...

uih~~ada hadiah spesel ke makcik?

kakpah said...

hahaha.. agak e sebab kaunter tu tersorok kat bawah. Tu yang tak nampak tu.

nurul nabila bt medan said...

tiap2 hari datang jenguk sini.
tak perasan pulak dah terlepas:(

pB said...

semalam masuk , tak lepas lagiiii

AzeedA said...

erk.. 88938 buleh juge le kakpaahhhhhh hehehe ;)

secangkir madu merah said...

alah...miss lah pulok!

julietchun said...

ni yg fruz ni :D

Joel Leslie said...

buat yg br lah kak pah :) 89999 .. hehehe.

ashley said...

Ni pengaruh TAS ke nih?
.
.
.
.
Udah main nombor pulak komer komer nih!

Amy Syaquena said...

wah cantik number tue..

kakngah said...

kak... bona eh.. kan... kakngah yg dapek.. duk hit sesubuh tadi sebolom poei intvw. tapi disobab an tetibo lappy hang... cam hampeh yo.. bilo refresh sekali lagi dah 88889. nak ckp banyak pun tak guno.. takdo bahan bukti. silo la kakpah kemuko an numbo yg baru.. hihihihi!!!

h4ni3 said...

saya! saya!
kekekkee
tapi takdo bukti :D

Ku Tak Sempurna said...

ces!! baru semalam den tgk, jauh lagi no nya.


tukar no lain plak kakpah! :D

kakpah said...

all,
okay.. okay..kita bukak nombor baru. nanti kakpah bagitau.

kakngah,
tu la pasal. tepikir gak mano poi kakngah ni sobab dio yang selalu terer pasal ni sumo kan. Joki takdo lah tu. Tgu announcement no baru ek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...