Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Monday, June 27, 2011

Skodeng 3









Rumah depan ni dah nak siap. Mungkin raya dapat pakai kot.
.
.
.

Ni nanti kalau tak aku yang skodeng diorang, diorang yang skodeng aku.
Mana praivesi weh....


ibundo

22 comments:

kucingorengemok said...

sompek ko nak isi, hias, tu? rayo 2 bulan jo laie... (jadi tak nogori kita? hehe)

bujal X said...

lawa ah~~

Ku Tak Sempurna said...

barangsiapa yg ketumbit matanya, dialah yg kuat skodeng.

sekian.

-ahlil nujum-

ejaMaria said...

banyak nye tingkap dia... letih la dia nak cover tingkap tak bagi bundo skobeng... naya weh klu kena tembak... ;p

Ms.Lilies said...

akak la skodeng dia sbb lens hebat hihihi

makdara TERdiva said...

hilang privasi kalu camnih! :(

kaklong said...

memokak tak laie kak?ado ko laie bunyi kelentung kelentang ea?

Acik Erna said...

kak pah..main skodeng skodeng la jawab e..

Kakzakie said...

Kena pakai langsir tebal lagi nampak gaya kalau tak nak kena skodeng....

tasekM said...

ko jgn kemban2 kak... hehe.


.

Zaitun said...

Mau juga diorang skodeng kakpah rumahnya banyak tingkap.

Kunang-Kunang said...

Skodeng untuk kebaikan. Berbaik sangka ni.

musollahehsan said...

SALAM,
CANTIK ! ALHAMDULILLAH, SAHABAT YG TAK DIKENALI INI DAPAT MENYEDIAKAN TEMPAT TEDUH UTK KELUARGANYA SEBEGINI HEBAT! MOGA ALLAH TAMBAHKAN REZEKINYA !

ibuintan said...

kakpah.. samo2 skodeng la nanti tu.

pasang langsir tigo ompek layer lak kakpah... kok tak tak ngaso lae bokomban lam bilik sondiri

lupekanje said...

tk best kan, klu org luar dpt tgk apo kito buek dlm umah... betul2 no praibesi..

lupekanje said...
This comment has been removed by the author.
S..U..D..@..I..S said...

gilir2 skodeng..hehe

iina said...

lepas nie cermin tingkap pasang tinted lah kak.. I can see you but u can't see me.. hehehe

Aku said...

..eeeeeee.... cepat buat tembok tinggi-tinggi...

berdepan sangatla tu...

azieazah said...

Kalu rumah orang depan dah macam gitu, rumah orang yang skodeng ni macamana la ya? Harus lebih cantik kot... :)

Kalu nak skodeng malam2, pastikan tutup lampu dulu.

atau pi Mydin, cari teropong! hahahaha..

Gambar Merapu Seorang Menantu...

DrSinga said...

besau nya rumahhh depan tu........

ASH said...

haha..tak abeh abeh nenek ni menyekodeng!
....kita orang ni depan belakang TERDEDAH kepada PENYEKODENGAN!
.
.
.
.
naik tegal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...