Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Friday, July 15, 2011

Keajaiban

Sudah dua hari aku melihat pemandangan yang indah ini melalui tingkap bilik tempat aku menginap. Rugi rasanya melepaskan peluang seperti ini yang amat jarang aku perolehi. Cemburuku pada mereka yang dapat melihatnya setiap petang.


Juga bukan selalu berada di awan biru walaupun tangan tidak dapat menggapainya. Cukuplah sekadar melihatnya dari dekat.


Melihat keindahan ciptaanNya terasa diri ini terlalu kerdil. Ya Allah, ampunkan segala dosaku.

ibundo

28 comments:

Ms.Lilies said...

cantik betul view tu

cikmanggis said...

Allah maha besar....

Ezza said...

Aminnnn

kakcik said...

Subahanallah. Alangkah indah ciptaanNya.

~ Cik Azz ~ said...

Ciptaan Allah memang dah cantik dah.. Beruntung akak dapek menikmati keindahan macam tu...

Kok akak berani, lopeh ni buleh la masuk dalam air laut lak.. Buleh la amek gambar terumbu karang dll...

musollahehsan said...

SALAM,
MAHA BESAR CIPTAAN DAN KEHEBATAN ALLAH. KAT MANA NI ?

rezeki said...

kak pah

memang indah dan cantik ciptaan Allah,
dulu kami tinggal kalau tak salah kat tingkat 8 , tu yang keluar kat beranda lihat matahari naik belah pagi dan petang pula lihat matahari terbenam pula , tu cerita 4-5 tahun lepas bila kami ke KK

nanti boleh lihat bot2 ikan keluar masuk kat situ

kaklong said...

tak ado tolok banding ea....ALLAHUAKHBAR!

Kakzakie said...

Sungguh itulah kebesaran Allah. Beruntung kakpah dapat menikmati dan mengabadikan gambar....

ibundo said...

salam semua,
foto tu diambil di K.Kinabalu, berdekatan pasar buah dan pasar filipin.
Memang cantik bila lihat matahari terbit dan matahari terbenam.

ibundo said...

salam semua,
foto tu diambil di K.Kinabalu, berdekatan pasar buah dan pasar filipin.
Memang cantik bila lihat matahari terbit dan matahari terbenam.

Acik Erna said...

subhanallah..memang cantik sungguh kak pah..

aesh came said...

Subhanallah~~ cantiknye pemandangan..
sunset & sunrise mmg x pernah mengecewakan..

hazeleyed lady said...

Subhanallah.
saya juga amat mengagumi keindahan alam ciptaanNya.TQ

tasekM said...

gambar2 ko mmg terbaek la kak...



.

pB said...

hanya dapat dilihat di Malaysia Timur terutama kat KK

ibundo said...

erna,
memang cantik

aesh,
tak dapat nak gambarkan

hazeleyed,
betapa agungnya pencipta

tasek,
err..

pb,
beruntung orang yang tinggal tepi laut

NM02 said...

subhanallah.. cantek sungguh

saya singgah follow sini. kalu sudi, nnt follow saya plak eh..

*__*

h4ni3 said...

kakpah kek sabah yo?

enjoyyy... :D

AzeedA said...

Assalamualaikom kakpah.. :)
amiinnnn utk doa kakpah..
indah sunggoh ciptaanNye
terpesone teman!
nak lagi kak..

Kaktiny said...

SUBHANALLAH.. sangat menakjubkan keindahan ciptaan ALlah..

dan sangat mengkagumkan kesenian akak yg dapat menangkap gambar yg sangat menusuk jiwa.. Allahu Akhbar.

kakngah said...

cantik hasil tembakan kakpah...

ibundo said...

nmo2,
insyaallah.. nanti bundo datang

hanie,
iyo.. apasal lamo sonyap

azeeda,
kalau ada rezki nanti tunjuk yang lain pulak.

tiny,
timing kena, masa sesuai..

kakngah,
sampai habih pelughu..

iina said...

Amin kak... semoga akak sentiasa sihat2 jek dan rehat2kan minda ;)

Ku Tak Sempurna said...

takkan tgk dr bilik yo... poie la byk 2 kali. poie laaaa.


takde nada jeles, kaan


heh heh heh

ibundo said...

iina,
tenkiu.. osah rehat e

kts,
aku tau lah ekau jeles. Orang jeles memang becakap takda nada..

mokjadeandell said...

mendamaikan.bila hati dan mata terbuka untuk menatapi alam yang terbentang luas.
Saya juga beruntung bila setiap pagi disajikan pemandangan indah dalam perjalanan ke tempat kerja.
Selalu berkata: bertuah aku.

ibundo said...

mokja,
alhamdulillah. tidak semua orang dapat melihat pemandangan seperti itu setiap hari. anda betuah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...