Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, November 16, 2011

Durian luruh memang dinanti

Rambut luruh?
kerana terlalu banyak memikir. Banyak benda yang dipikirkan.  Macam-macam sehingga kadang-kadang malas hendak berpikir. Lebih tenang kalau dibiarkan otak lompong tanpa apa-apa.



ibundo

26 comments:

kaklong said...

apo kono mengono rambut ngn kelapo kak?
hehehe!

Ezza said...

kaklong,saya pun tgh pikir macam awak gak...hahhaha

ibundo said...

kaklong,ezza,
kelapo tu rambut e luruh sampaikan dah botak kehkeh...

kakcik said...

Kelapo = kepalo, yo Kak Pah? :)

ibundo said...

kakcik,
haha.. pandai kakcik.

rezeki said...

tu yang " sampai botak dibuatnya " hehehe

pompuan luruh tak nampak kak pasal balik tudung, lelaki luruh heheheheheh

pB said...

kelapa tua santannya pekat

ibundo said...

pak itam,
tu yang untung jadi pompuan. Tapi kalau pakai tudung sebab tak sorok uban atau kebotakan je, dah lain niat dah pulak.

pb,
santan pekat lemak pun pekat hehe..

bujal X said...

kena pergi yun nam hair care~keh keh~

Amie said...

tua-tua kelapa...makin tua banyak gunanya...

ibundo said...

bujal,
yun nam mahal. tutup ngan tudung tak sapa tau.

amie,
buat rendang pasti banyak minyak ek.

kakngah said...

goma tombong kelapo. tapi yg kocik la. manih + rangup. kok godang na, tak bapo nak sodap. gabus eh dah banyak sorap air kelapo...

JunAina said...

kelapa makin tua makin liat sabutnya kita makin tua makin rapuh rambutnya...gugur pulakehhh...

Aku said...

apa pasal aku tengok kelapa tu nampak macam alien 'Predator' tua berjanggut?

mata alien tu kecik je macam mata ikan keli...

akak penggal kepala alien eh?

ibundo said...

kakngah,
tombong kelapo tu memang berobut maso kocik dulu. Skang ni dah tak minat.Budak2 ni lagilah tak minat. siap tanyo lai apokobondo e ni hehe..

ibundo said...

Jun,
rapuh sebab kelimumur pun makin banyak

Nizam,
kau memang orang seni. Kau nampak apa yang akak nampak. Sebab tu akak ambil gambar tu.

Aku said...

alien kepala botak... kakaka

ejaMaria said...

hehehe...
rambut 'roommate' saya mmg makin luruh... hihihi

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

Pompuan leh cover dgn tudung kak... Kok laki lak, kono la pakai serban... hehehe...

Buah nio tu dh macam ghupo oghang dah.. siap ado lubang idong ehh... seriau lak sey tengok lelamo.. haha...

AZANI said...

yela hajjah
baru perasan ,cam ailen lak....mmg teliti siapa yg kata ailen tadi...syabas..

Anaa said...

tu macam kelapa komeng jer.. :)

Zaitun said...

Kelapa tu botak sebab sabutnya ditanggalkan.Kepala botak mungkin salah pakai syampoo.

ibundo said...

nizam,
haah.. bejanggut pulak tu hahaha..

maria,
kena tutup ngan kopiah.

azz,
tu yang elok e pakaai seghoban. Tak nampak botak ko beruban.
ekau jangan tonung lelamo. kang kok mengigau.

ibundo said...

azani,
haah.. terlupa nak ucap syabas tadi.

anaa,
kelapa komeng dah takder santan. Ni boleh buat rendang lagi ni

zaitun,
kahkahkah... goli lak hati maco komen ko zai..

ibuintan said...

kakpah... ensem lak nampak ea nio tu


tak borambut tp bojanggut

ibundo said...

ibuintan,
haha.. tak gigil palo lutut ko nengok e

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...