Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Tuesday, November 1, 2011

Sejuklah kau wahai hati

Allah turunkan dugaan dengan cara yang bermacam-macam.

Ya Allah.. tabahkanlah hati aku menerima dugaanMu.
Aku redha.....


ibundo

21 comments:

kaklong said...

dugaan dan cabaran,asam garam kehidupan...tawakal kepada NYA...
insyallah...!

kakcik said...

Semoga Kak Pah tetap tabah walau apapun ujian dan dugaan yang datang.

Ezza said...

Itu lah asam garam kehidupan kak pah....

terpulang kepada kita bagaimana nak menghandle kan nya

Semuga akak tenang selalu..

Tina Othman said...

insyaallah, moga tabah menghadapi dugaan hidup

Aku said...

Ada kemanisan selepas dugaan... sabarlah.

sabar itu umpama menelan yang pahit dengan muka yang kekal manis. Akak boleh...

tasekM said...

kuat ye kakak...


.

bujal X said...

sila tabah ye makcik~~

Kaktiny said...

"Innalillahi Wainnailaihi Rajiun. Allahumma'jurnii fii musibatii wa akhliflii khairan minha".

~Sesungguhnya dari Allah kita datang dan kepada Allah kita kembali. Semoga Allah kurniakan pahala kepada kakpah daripada musibah yang menimpa ini dan menggantikannya dgn yang lebih baik daripadanya~ ameen.

Redha Allah bersama orang yang meredhai ketentuan-Nya.. Mohon Allah meredhai kakpah.. ameen.

cikmanggis said...

semoga kakpah tabah...

Kakzakie said...

Insya-Allah bila kita sedar itu ujian dariNya mudah kita atasi dgn kesabaran kakpah...

~ Cik Azz ~ said...

Apsal kak..?

Apo yg tojadi kek akak..?

Comeh lak sey baco entry akak yang seco'et ni... huhuhu..

Apopun, moga akak tabah dan sabar... Mudah2an dugaan tu sokojap yoo...

Anaa said...

sabar ye kak.. tu je yang boleh dikatakan.. nak tolong tak daya..semoga pertolongan Allah segera tiba..

kakngah said...

setiap apa yg terjadi ada sebabnya.
ada hikmahnya...

AzeedA said...

*peluk ketat2*

Kunang-Kunang said...

Walau apapun penyebabnya, semoga Allah permudahkan.

Hjh Noralenna Abbas said...

Why Hjh? Apa-apa pun, bertenang ye.

aNIe said...

Semoga kak pah akan lebih tabah dan tenang menghadapi apa saja dugaan yang diberiNYA...kerana DIA sayangkan kita

julietchun said...

moga kakpah hadapinya dgn sokongan org2 tersayang.

S..U..D..@..I..S said...

Allah mengetahui segala2
untuk setiap hambanya

Acik Erna said...

kak pah..moga hati kak pah dah sojok..insyaallah..

Amie said...

memang ada insan yang begitu ibundo, terlalu ikut perasaaan... kesian sangatkan....memang ini kategori kurang semangat dan keyakinan diri dan perlu selalu dibimbing... tapi sesekali kena ketuk 'kepalanya' supaya dia tersedar dari 'alamnya'.... amie pun sama macam ibundo, bizikan diri di dapur...lupa tekanan hidup walaupun tak semua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...