Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Sunday, June 17, 2012

Satu petang bersama adik dan abang

Nak ambek gambar adik?
Iye!! Tepi sikit. Nenda nak angkat adik kat tempat yang ada cahaya.
Ala.. tak bolehlah.
Kat sini gelap.
Tak bolehhhhh.. ni mak punya.
Kejap je.  Kat situ je ha..
Tak bolehhhhhhhhhhhhh... 

Aku angkat juga basket adik bawa ke tepi pintu yang ada cahaya masuk.
Abang sudah meraung sambil tergolek atas lantai.

Kita ambil gambar ye dik ye. Nak bagi adik glemer sikit masuk blog nenda.

 Adik senyap melayan tidur yang lena.  Apalah yang adik mimpikan.


 Sapa yang kacau adik tidur ni. Uarghhhh.. ngantuklah.

 
Oooo nenda ke.  Adik nak tidur lah nenda.
Alaa.. kejap je dik.  Nanti adik tidurlah balik.


 Makk!!! nenda kacau adik tidur!! Abang tu pun nangis kuat sangat.  Terkejut adik tau..


 
 Mana mak ni. Kenapa semua orang kacau adik ni.



 Makkkkkkkk!!!!!!!!!!!



Siap. Aku letak balik basket adik di tempat tadi di sebelah abang.  Tapi abang dah merajuk tolak-tolak basket adik.  Adik makin meraung panggil emak.

Hehehehehe... seronok jugak nyakat cucu ni.

ibundo

17 comments:

Hjh Noralenna Abbas said...

Pandai nenek ambik gambar momen adik tidur. Boleh cari makan tau, hajah! Kesian abang, merajuk sakan.

Acik Erna said...

assalam kak pah..pandai nenda..au yo apo yang ado dalam fikiran adik..
licin e kepalo adik tu.
abang tu tak bagi..sayang bona ngan adik ko comburu nenda nak ambik gambar adik..he he

~~zana@pb~~ said...

hihi......nmpk gusi je bila nangis, mcm tu la kita dulu kan bundo?
Jeles la abg tuuuu...

mamawana said...

Anak saya yg sulong dulu pun begitu bila ada orang usik dan nak dukung adiknya. "Mama punya! kak Long punya tak leh amik adik! Meraung2..

Amie said...

oooh abang... nenda pinjam adik kejap aje nak kongsi wajah adik dengan kawan2 nenda...

secangkir madu merah said...

hehehe.. abang jelezlah tuh.. nenda pun satu tau, ameklah gambar abang dulu, kan abang dah melalak... hahaha

alolo.. comel je adik..

secangkir madu merah said...

hehehe.. abang jelezlah tuh.. nenda pun satu tau, ameklah gambar abang dulu, kan abang dah melalak... hahaha

alolo.. comel je adik..

~ Cik Azz ~ said...

Hehehe..

Saat paling best taim nyakat budak2 camni la kak.. Saat paling tak best taim dorang molalak.. Bingit boto.. hehe..

cikmanggis said...

ciannya si abang hehe.wah kakpah dah tambah "penduduk'.Cucu Cm masih kat icu.Tolong doakan ya...cantik gambar gambar baby yag kak pah ambik..cam pro.

miloais milo said...

comelnya adik tido...
geram lah tengok - rasa nak cium2 pipi si comel!

JunAina said...

Wahhh...nenek nih dah lebey usik2 cucu pulak. tapi dapat nyakat2 cucu ni bestkan mcm Jun suak menyakat anak sedara.

h4ni3 said...

hahaha.. dah dua2 merajuk..
pastu nenda pegi mana? lari yeee??
hehe

sal said...

comelnya..

Jay said...

sooo cute..:)
Tasty Appetite

Karisma Merah said...

ni mesti nenek sibuk jaga cucu ...

Ena said...

alololo... suweetnyer....

Irfa said...

comelnya :)
suka bau mulut baby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...