Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Friday, January 8, 2010

Apa Cerita

Salam.

Sah!! henpon aku kena virus. Semalam bawa pergi sepital, kena masuk wad 3 , 4 hari. Organ dalaman semua kena cuci.

Nanti sarupa baru ma.. doktor cakap.

Aku sayang banyak nombor yang aku saved dalam henpon, hilang, termasuklah beberapa nombor henpon kawan bloggers. (Miskol atau sms kakpah balik, please!!!!!)



Mood belum datang. Harini nak letak gambar faris saja. Dah semakin lasak. Kena buat kubu sana sini.











Petang ni nak balik kampung kat Pilah. Apalah kabaunya kampung aku tu.

13 comments:

lupekanje said...

kinting rambut faris...comey gitu..
habihla bembarang kaca kak pah...ekekek..

kak...nombor acik jgn lupo...ado simpan laiee tk..? nnt bebiler kita mulakan aktiviti brenang smula.

Kak Ezza@makcik Blogger said...

salam kak

dah kobah domam ko? ari tu suaro komain rock...
nanti saya kol akak yaa...

pB said...

kintingggg nyerrrr ghambuttt diaaa


kintinggggg halussss lak tuuuu

Yunus Badawi said...

faris ini mmg muka brutal. Sedap ajak gelut ni.

Daging salai kat pilah dah habis saya borong minggu lepas hehehe

Mak Su said...

aduhai, kena bina fort, hehehe

selmt blk kg :)

kakngah said...

jln bukit putuih dh cantik kak.. buleh la atok drift kehkehkehheh!!!

iina said...

kak kalau lalu soromban kim salam yolah.. ckp hjg thn nie den balik ahh lalu situ hehehe.. Nak buek camno kak.. dah nk kena virus.. setidak2nya masih leh operate.. klu idak kena terminate jek ;)

Kak Nora said...

Comelnya Faris. Calon Tadika Aulad ke?

kakpah said...

acik, nombo tipun ko dah tak ado lai. abih kono cuci.
Hah? boronang? akak mc setahun..

ezza, dah kobah dah. ponek2 ni je kadang2 hilang kadang2 lenguhhh sangat. Nombo tipun ko pun dah ilang gak.

pB, sejak cukur haritu dah bantut rambut dia nak tumbuh. kerinting tu keturunan haha..

kakpah said...

yB, hehe..
ko beli daging salai kat mana. tadi kakpah nampak petai je. mesti ko dah sapu bersih ni..

maksu, dah lama tak bersilat dengan budak kecik. Sekarang ni kakpah nak lalu pun kena panjat kerusi kahkah..

kakngah, osah boto kakngah. stedi yo lalu, takyah robah2 badan lagi dah..

ina, ekau bia boto. nak kim salam kek sapo. kek makcik jua potai topi jalan tu ko...
ekau balik tahun dopan yo na. Semuga bojayo.

kaknora, hehe itu sudah semestinya...

AZANI said...

salam hajjah,
hilang atau tak ini tepon saya 012...saya malulah....9560...

kakpah said...

azani, ngengada la kau. anak ko yang lepas pmr tu pegi asrama ke.

AZANI said...

salam hajjah
anak masih belajar di sekolah ibunya,,aa ada lagi tak nombor saya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...