Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, April 10, 2013

Sesuatu sudah berjangkit

Jangan la!!!
Pegilah jauh-jauh!!
Janganlah kacau!! ish.. ish..
Kan tadi dah makan kat belakang tadi..
ish..ish..ish...
ORANG KATA JANGAN..JANGANLA!!!

NENDA!!!! TENGOK JORDAN NI KACAU FARIS MAKAN!!!

.
.
.
.
.
.
.

Er.. siri bercakap dengan jordan sudah berjangkit da...

ibundo

11 comments:

~ Cik Azz ~ said...

Sey pun hangin gak kalau kucing dok sibuk kacau orang tengah makan.. eeiii... gowan ni... gowammm... haha..

Norhaizan hakim said...

kucing oh kucing..seronok bercakap dgn kucing ni..saya tak bela kucing tapi selalu bersembang dgn kucing yg lepak kat tembok tepi tingkap dapur saya...apa2 tengok2..nak ikan ler tu...

Khai♥Rin : anies said...

jordan nk bermanja tuuu

Kakzakie said...

Bukan main besar kepala Jordan tu ye Faris. Halau keluar rumah dulu kalau Faris nak makan..

Acik Erna said...

cucu sapo lak kan he he

ejaMaria said...

perrghhh... dasat pengaruh si Jordan tu... :)

secangkir madu merah said...

Hehehe... kelakau je

Rindu nak bercakap dgn kucingku yg sudah dibagi ke orang lain atas sebab2 kesihatan.. huhuhu

AzeedA said...

kahkahhhhh
kuah nenda dh tumpah ke cucunda :)

ibuintan said...

hehehe .. bertambah kawan Jordan

Irfa said...

eh pasal apa ni?saya yg ketinggalan kereta api

insan marhaen said...

Bercakap yang baik-baik jika atas nama Allah, satu zikir juga tu.

Bercakap juga adalah satu terapi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...